«Μeet the heart of Greece»: Η καμπάνια της Περιφέρειας για προβολή της Μαγνησίας

«Μeet the heart of Greece»: Η καμπάνια της Περιφέρειας για προβολή της Μαγνησίας

Ψηφιακές υποδομές και ψηφιακό υλικό

δημιούργησε η Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας και Σποράδων στο πλαίσιο στοχευμένης ενέργειας στη διάρκεια της πανδημίας για την τουριστική προβολή του Νομού. Η καμπάνια «Μeet the heart of Greece», δημιουργήθηκε και υλοποιείται συνέργεια με επαγγελματίες τουρισμού και όπως επισημάνθηκε σήμερα στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για την παρουσίασή της, πρώτη φροντίδα είναι να υπάρχει ψηφιακό υλικό από Ιούνιο 2020 και να ολοκληρωθεί Δεκέμβριο του 2021.

«Εμείς προσπαθήσαμε με συνεργάτες σε επίπεδο τουρισμό να δημιουργήσουμε νέο ψηφιακό υλικό δημιουργώντας προϋποθέσεις και να βγούμε στις αγορές. Στο πλαίσιο αυτό δημιουργήσαμε μια πλατφόρμα μέσω google για να ανακτήσουμε ψηφιακό υλικό, φωτό, video κλπ, το οποίο είναι ελεύθερο να χρησιμοποιηθεί. Η ενέργεια έχει δυναμικό χαρακτήρα και θα ανανεώνεται διαρκώς», επεσήμανε η αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας, Δωροθέα Κολυνδρίνη.

Στο πλαίσιο της δράσης τουριστικής προβολής δημιουργήθηκαν 17 βίντεο που ολοκληρώθηκαν με θεματικό ή χωρικό video που αφορούν σε όλη τη Μαγνησία. Τρία θεματικά βίντεο αφορούν στην πεζοπορία, τη γαστρονομία και την Κάρλα.

Από την πλευρά του ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός επεσήμανε χαρακτηριστικά: «Εχουμε ανεβάσει τον τουρισμό στη Μαγνησία 2000%. Είμαστε περήφανοι γιατί η Περιφέρεια παρήγαγε νέο τουριστικό προϊόν, απαράμιλλο κύρους».

Ο κ. Αγοραστός, αναφέρθηκε ειδικότερα στο υποβρύχιο μουσείο στην Αλόννησο, το οποίο χαρακτήρισε ως ένα πρωτοποριακό έργο, ένα τεράστιο πρόγραμμα που άνοιξε τον δρόμο για τον καταδυτικό τουρισμό στην περιοχή.

Και πρόσθεσε: «Η διαφήμιση που έγινε στην Αλόννησο δεν πληρώνεται με τίποτα. Και σήμερα μας καλούν να ηγηθούμε μιας προσπάθειας να πάμε να δείξομε πως το κάναμε. Βραβεύτηκε δύο φορές στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και πήρε βραβείο πολιτιστικής και τουριστικής καινοτομίας. Και έχουμε κι άλλα ναυάγια στον Παγασητικό να αναδείξουμε».

«Το δεύτερο μεγάλο θαύμα είναι η λίμνη Κάρλα –είπε ο Περιφερειάρχης- που ήταν όχι απλά άγνωστη αλλά πολύ υποβαθμισμένη και δεν υπήρχε πουθενά. Φτιάξαμε το μικροκλίμα της περιοχής που βοηθά τις αμυγδαλιές αλλά και τις μηλιές στην Ζαγορά. Από εκεί παίρνουν δωρεάν οι αγρότες νερό επίσης και υπάρχει ασφάλεια στα ρήγματα. Φέραμε ένα νέο προϊόν το bird watching με τα εκατοντάδες πουλιά. Την περίοδο πανδημίας και lock down η Κάρλα ήταν προορισμός. Και ετοιμάζουμε και δεύτερο οδηγό πλην αυτού της ΠΕΜΣ. Έναν οδηγό για τα πουλιά που μπορείς να τα δεις και πότε.

Επιπλέον κάνουμε και καμπάνιες και για άλλα τουριστικά προϊόντα, με καταιγισμό δημοσιεύσεων στα ΜΜΕ και ειδικά στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Βοηθάμε τις αεροπορικές εταιρείες για να έλθουν στο αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου», τόνισε χαρακτηριστικά.

Επίσης, ο κ. Αγοραστός αναφέρθηκε στα υδατοδρόμια που όπως είπε, θα προκηρυχθούν το Σεπτέμβριο και είναι σημαντικά κυρίως για Αλόννησο και Σκόπελο. Ακολούθως αναφέρθηκε στις δράσεις για τόνωση του αθλητικού τουρισμού με παγκόσμιες και πανευρωπαϊκές εκδηλώσεις, στην κατασκευή μαρίνων, στην ανάδειξη των σημαντικών θρησκευτικών μνημείων, ιδίως στη Σκιάθο και στη Σκόπελο και την Αλόννησο, αλλά και στο Πήλιο.

«Χρηματοδοτούμε εκθέσεις, πάμε σε συνέδρια, με τη συνοδεία και επιχειρηματιών. Και στην πανδημία ήμασταν εδώ και προχωρήσαμε με συγκεκριμένο σχέδιο. Δώσαμε 80 εκατ. για επενδύσεις και επανεπενδύσεις για μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις. Είναι η ουσία και η απάντηση στην κρίση και ανέφερε τα ποσά που δόθηκαν σε επιχειρήσεις τουριστικές για στήριξη λόγω πανδημίας. Βγαίνει και το νέο ΑΝΑΣΑ με άλλα 20 εκατ.», επεσήμανε χαρακτηριστικά ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας.

πηγή:taxydromos.gr