BMW X2 xDrive25e: Τα έχει όλα!

BMW X2 xDrive25e: Τα έχει όλα!

Ζηλευτά τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, χαίρεσαι να τα οδηγείς, αλλά το άγχος της φόρτισης των μπαταριών, μέχρι να αποκτήσουμε ικανοποιητικό δημόσιο δίκτυο παροχής ρεύματος, δεν περιγράφεται. Εως ότου ο χάρτης του navigation για την Ελλάδα γεμίσει με σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η μοναδική επιλογή για όσους έχουν οικολογικές ανησυχίες, τους έλκει η νέα τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης και θέλουν γύρω στους 220 ίππους ισχύ από μικρούς βενζινοκινητήρες είναι τα plug in υβριδικά μοντέλα.

Ολοκληρωμένες προτάσεις, με μειωμένες εκπομπές ρύπων που δεν έχουν κανένα περιορισμό στην αυτονομία. Να είναι καλά οι βενζινοπώλες.

Οδήγησα την ολοκαίνουργια BMW X2 xDrive25e, με ελάχιστα χιλιόμετρα στο κοντέρ, έκλεισα το κινητό για να μη με αποσπούν οι κλήσεις και απόλαυσα το εξαιρετικό μείγμα της υβριδικής τεχνολογίας τελευταίας γενιάς BMW eDrive, με την οδηγοκεντρική άποψη της πολυτελούς βαυαρικής φίρμας. Κινήθηκα στο κέντρο, έστριψα και επιτάχυνα στην αγαπημένη μου διαδρομή προς το Σούνιο και ανέβηκα στην Πάρνηθα με γρήγορο ρυθμό.

Η αίσθηση ότι εσύ καθορίζεις τον ρυθμό κίνησης του αυτοκινήτου και πως κάθε στιγμή γνωρίζεις τα σημεία που πατούν οι τέσσερις ρόδες, καθώς και η απερίγραπτη σύνδεση του τιμονιού με τα χέρια σου, δεν χάθηκε ούτε στην πολυτελή υβριδική έκδοση της BMW. Το πρόσθετο βάρος από την μπαταρία και τον ηλεκτρικό κινητήρα ισορροπήθηκε με μαεστρία από τους μηχανικούς, για να μη χαθεί η φλόγα της οδηγοκεντρικής υπεροχής, το πιο πολύτιμο στοιχείο της premium μάρκας.

Η γερμανική τεχνολογία έβαλε ένα ακόμη θεαματικό γκολ. Η έξυπνα ελεγχόμενη αλληλεπίδραση μεταξύ του τρικύλινδρου βενζινοκινητήρα 1.5 125 ίππων, που μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου κιβωτίου Steptronic και του ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων που ανέλαβε την κίνηση των πίσω τροχών, διασφαλίζει την ισχύ που στέλνει την Χ2 με εκπληκτικό ρυθμό στον στόχο που έχει καθορίσει ο οδηγός. Οι 220 ίπποι έχουν την ικανότητα να βλέπεις στο κοντέρ τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,8 δευτερόλεπτα! Στις απότομες επιταχύνσεις και στις προσπεράσεις, η ηλεκτρική υποβοήθηση ενισχύει τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ο ηλεκτροκινητήρας αυξάνει και την απόδοση του συστήματος κίνησης στα ταξίδια υποστηρίζοντας τον θερμικό κινητήρα, σε οποιοδήποτε στάδιο λειτουργίας του. Η μέγιστη ταχύτητα φθάνει τα 195 χλμ./ώρα.

Στο τετρακίνητο, με το πόδι στο πάτωμα, η μέση κατανάλωση ήταν 11 λίτρα/100 χλμ. Με προσεκτική οδήγηση την κατέβασα στα 7,5 λίτρα/100 χλμ.

Εδωσα μια υπόσχεση στον εαυτό μου, όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες, να ταξιδέψω στις βαυαρικές Άλπεις, οδηγώντας την BMW X2 xDrive25e. Θα προσπαθήσω να φτάσω όσο πιο κοντά γίνεται στην υψηλότερη κορυφή της Γερμανίας στο Τσούγκσπιτσε, 2.962 μέτρα.

Θα ήθελα περισσότερες σχέσεις στο κιβώτιο με paddles στο τιμόνι και καλύτερη ποιότητα κύλισης.

Η υψηλή τεχνολογία ανέβασε την τιμή στα 48.800 ευρώ. Απαλλάσσεται από τον φόρο εταιρικής χρήσης γιατί η λιανική τιμή προ φόρων της βασικής έκδοσης με πλούσιο εξοπλισμό είναι χαμηλότερη από το όριο των 40.000 ευρώ (35.057 ευρώ).

πηγή:real.gr