Ακόμα και η Rolls-Royce «λυγίζει» στην ηλεκτροκίνηση

 Ακόμα και η Rolls-Royce «λυγίζει» στην ηλεκτροκίνηση

Η πολυτελής μάρκα είχε επιχειρήσει να ντεμπουτάρει στην “ηλεκτρική λίγκα”, αλλά το πρωτότυπο μοντέλο της δεν απέκτησε πολλούς οπαδούς

Αναγκασμένες να προσαρμοστούν στις αυστηρές επιταγές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για περιορισμό των εκπομπών CO2 είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Σε αντίθετη περίπτωση, ο πέλεκυς θα είναι βαρύς, με την επιβολή μεγάλων προστίμων να απειλεί τη βιωσιμότητά τους.

Καθοριστικό ρόλο στην ευθυγράμμιση των εταιρειών με το νέο status quo, θα διαδραματίσει η ηλεκτροκίνηση. Μπορεί πολλοί κατασκευαστές να εμφορούνται από ρομαντισμό και να αντιστέκονται σθεναρά στις νέες τεχνολογίες κινητικότητας, η λίστα, ωστόσο, όσων τελικά ενδίδουν ολοένα και μεγαλώνει.

Σε αυτή θα προστεθεί και η Rolls-Royce, η οποία όπως ανακοίνωσε επίσημα, μέχρι το 2030 θα έχει λανσάρει τον πρώτο της «ηλεκτρικό εκπρόσωπο».

Το «φλερτ», βέβαια, της πολυτελούς μάρκας με τον ηλεκτροκίνητο κόσμο δεν είναι κάτι καινούριο. Μην ξεχνάμε πως το 2011, είχε παρουσιάσει το ηλεκτρικό πρωτότυπο 102ex, το οποίο ουδέποτε λανσαρίστηκε μιας και δεν συγκέντρωσε μεγάλο ενδιαφέρον.

Σήμερα, με τις σταδιακές απαγορεύσεις εισόδου των “θερμικών” αυτοκινήτων στο κέντρο των πόλεων, η Rolls Royce δεν έχει άλλη επιλογή από το να παράγει ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο, το οποίο θα είναι ένα πολυτελές sedan. Παράλληλα, αυτό θα αντικαταστήσει τα μοντέλα Dawn και Wraith τα οποία… πνέουν τα λοίσθια.

Αναφορικά με το πρωτότυπο Rolls-Royce 102ex, αυτό τροφοδοτείτο από δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής απόδοσης 394 ίππων και 800 Nm ροπής. Το μοντέλο έφερε αυτονομία 200 km, η ολοκλήρωση του 0-97 Km/h θα γινόταν σε κάτω από 8 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα θα άγγιζε τα 260 km/h.

www.newsauto.gr